miercuri, 18 decembrie 2013

Veveritele

 



             Veveritele

        1

-Am adunat destul?zise una dintre veverite,,

-O!!,cred ca da,bineinteles,,

Cum de faci o asemenea precizare?,,

Pai tocmai am iesit pana afara,si a nins din abundenta,,

         2

-Vai!!,ce frumos trebuie sa fie,,

Hai sa iesim,sa ne rostogolim,prin zapada,,

Si au iesit,s-au rostogolit si s-au jucat,,

Apoi pofticioase,au vizitat,una dintre camarutele,cu provizii,,

        3

Vesele si-au apreciat,rezerva de alimente,,

-Am adunat destul,si mai avem atatea camarute pline,,

-Bineinteles!!,ajunge si pentru puisorii nostrii,,

-Sa mergem sa le facem o vizita,in scorbura de vizavi,,

        4

-O!!,ia uite,au iesit si ei,se joaca prin zapada,,

Sa ne jucam cu ei,sa ne zbenguim,prin cetinele incarcate cu zapada,,

-Iarna,ce anotimp frumos,i-mi place,,

-Cum sa nu!!este interesant si mirific,,

        5

-Ne-am incalzit si afara este rece,,

Sa mergem in scorburile noastre,,

-Sa mergem pana nu racim,sa ne odihnim,,

Iarna e lunga,avem timp sa ne tot jucam,,,. 


h