luni, 6 ianuarie 2014

Negatii

   

Motto,,

Asa-i viata trecatoare

De cand naste,omul moare

Chiar,asa se si obtine

Viata vesnica,in fine,

Si a lui eternitate

Leagan la vitalitate,,,.       De,,Gabriell Baciu



                         Negatii

            1

Neg,ca nu as avea un interes

Legat de coeziune si consens

Selectiv-preferential,am ales

Negatia,un factor de context,

           2

Neg,ca gandind,chiar-as putea realiza

Tot ce-mi inspira mintea,si-mi doreste inima

Nici reflexiv,nu sunt realizat

Ca optimist,am tot sperat,

          3

Evidentierea,realitatii,intr-un alt mod

Mai concret,negand aproape tot

Nu sunt deloc,ceea ce par

Cel mult,si asta neg,ca am habar,

          4

Fara negatie,par a fi,prea pozitiv

Ce-mi vine sa ma laud,ca as fi un nativ

Dar neg si categoric,ma simt bine

Ca as fi un elitist,de o prima marime,

          5

Placate in subconstient,i-mi sunt realitatile

Chiar neg,ca as reprezenta,chiar toate calitatile

Si neg,starnind,chiar din adanc,reverso

Pentru a renega,posibila,grandissima apartenenta,,.