duminică, 19 martie 2017

Primavara,noaptea visez 🌆🌆🌍🌍🌍🌆🌆

Primavara,noaptea visez  

Citat:Pentru a incepe intretinerea unei capacitati de perceptie,gandire si sensibila simtire,trebuie sa te asiguri ca ai toate modulele esentiale,cerebrale,de structurare logica,si analiza metodologica,apoi cheia de a stabili si controla un echilibru creativ,este insasi integritatea facultatilor mintale,,,!!!



Primavara,noaptea visez 
Iar vara,m-a distrez 
Toamna in melancolie 
Ma imbat de iubire,,,

Primavara visez randunele 
Plutind alaturi de ele 
Vara nu am somn 
Nu am cum sa dorm,,,

Toamna ca in sarbatoare 
Mai ador parfum de floare 
Apoi iarna ma destind 
Si ascult codrul,plangand,,,

Primavara,nimbu-mi creste 
Visul iarasi,m-a trezeste 
Vara noaptea,chiar tresar 
Cand vad a cerului,car,,,

Toamna-i dulce mangaiere 
Iubiri si multe mistere 
Iarna stand la semineu 
Ma cred iar,un paraleu,,,

Visez,ca si o stafida 
Ca mananc,cate-o omida 
Gustul ei,strident dulceag 
Ma face,sa ma simt,drag,,,

Drag in noapte si visare 
La cate o dulce floare 
Si transpir,in absorbire 
De onirica iubire,,,

Primavara,noaptea visez 
Iar vara,m-a distrez 
Vara nu am somn 
Nu am cum sa dorm,,,

Toamna in melancolie 
Ma inbata,de iubire 
Iarna,stand la semineu 
Ma cred,chiar un Paraleu,,,